دوباره زندگی

ساخت وبلاگ

چت باران|چت روم|چت روم فارسي

تشکر و قدرداني اوليه بابت وقت گذاشتن مطلب زير که شرح خلاصه از چت روم فارسي باران چت ميباشد

اتاق گفتگو يا گپ سرا يا چت باران (به انگليسي: Chat room) به فضاي مجازي اي گفته مي‌شود که افراد در آن با هم ارتباط برقرار مي‌کنند. نرم‌افزار ياهو مسنجر يکي از نرم‌افزارهاي پرطرفدار براي چت در چت روم‌ها بود که توسط شرکت ياهو طراحي شده بود. ياهو از تاريخ ?? دسامبر ???? چت روم‌هاي خود را تعطيل کرده‌است و ديگر چنين چيزي در ياهو مسنجر ديده نمي‌شود.

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امکانات زياد که فراتر از چت کردن هستند.چت‌روم‌ها اين امکان را به شما مي‌دهند که به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينکه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر کنيد.

اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع کنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي کنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح [Chat room/ چت روم] ميتواند به معناي هر تکنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيکي کاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يک چت روم براي به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از کاربران ديگر است. با عرض سلام خدمت شما بازديد کننده محترم و دوست عزيزم که الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشکر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم کرد و مطالبي چکيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده کامل را ببريد

 

چت روم به زباني ساده همانطور که از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،که در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند که از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر کاربر يا بازديد کننده اي که وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد که، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر کاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو کنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي که معروف به چت روم هستند،مي توان گفت که نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور که ميدانيد محيطي براي چت کردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امکانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شکلک ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود که کاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال که چرا چت روم باران چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم که چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند که به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها کمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي کاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميکند در دوره اي که کشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبکه هاي ماهواره اي بهم ميريزد پرشين چت روم ققنوس چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد

شما هم نه به عنوان کاربر بلکه به عنوان هموطن فرهنگ ايراني رو زنده نگه دار چت باران  ناز چت از نظرات شما عزيزان استفبال ميکند

لطفا مارا در صفحات مجازي به دوستان و اشنايان خود معرفي کنيد

 

 

 

دوباره زندگی...
ما را در سایت دوباره زندگی دنبال می کنید

برچسب : اتاق,گفتگو,یا,گپ,سرا,یا,چت,باران, نویسنده : nasrin dobarehzendegi بازدید : 135 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 20:14

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب کنيم؟

 

اکثر شرکت ها محصولات تبليغاتي را براي مشتريان، رويدادها و چشم اندازها خريد مي کنند. آنها در واقع بيانگر زندگي شرکت است و آنها کاري رو انجام مي دهند. در مقايسه با ساير بخش ها هر وقت به بيان هزينه هر عدد مي رسيم بخش هاي تبليغاتي اغلب برنده هستند.

براي مثال: انستيتو ويژه تبليغات متوجه شده است که ميانگين ارزش تاثير هر تي شرت براي شرکت 0.005 سنت است، تبليغات تلوزيوني چطور ؟ هر تاثير آنها 0.019 سنت است.

اما همه محصولات تبليغاتي تاثير برابري ندارند، چطور مي توانيد اطمينان حاصل کنيد که آيتم هاي تبليغاتي شما حتما به هدف مي رسند.

 

هدف شما چيست؟

مي خواهيد به چه چيزي دست پيدا کنيد؟ چطور مي خواهيد آن آيتم را توزيع کنيد؟ چه فعاليتهاي براي خريد هداياي تبليغاتي داريد که دربرگيرنده استراتژي بازاريابي و پيام شرکت شما باشد؟ چطور اين موفقيت را اندازه گيري مي کنيد؟

بدون يک برنامه روشن و درک چگونگي ادغام اين محصولات با برنامه بازاريابي شما، عملا بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي شما به هدر مي رود و اينکه آشغالداني پشت ساختمان شما يک چشم انداز يا يک مشتري نيست.

 

مناسب بودن شخص با هديه تبليغاتي:

هدف آيتم تبليغاتي شما چه کسي است؟ محصولي را که خودتان مي پسنديد انتخاب نکنيد چيزي را انتخاب کنيد که مخاطبان شما مي خواهند. اطمينان حاصل کنيد آن هديه مناسب هدف شما باشد. شما مي توانيد چيزهاي مختلفي به مشتريان نسبت به چشم اندازهايي که داريد بدهيد و شما بايد پيام هاي متفاوتي براي مشتريان خود داشته باشيد نسبت به مردمي که از شما خريد نکرده اند. بنابراين به دنبال هديه خاص باشيد.

 

به يک PROMO-ITEMRUT نرويد:

بعضي از شرکت ها بخش هاي تبليغاتي امضا دار دارند که بايد بر روي آنها تجديد نظر کنند. مشتريان احتمالا قبلا يکبار با شما برخورد داشته اند ، بسياري از چشم اندازها ممکن است حداقل باشند اگر آنها در خط لوله باشند آنها حتما خواهند بود، چيزهاي جديد و متفاوت هر زمان تاثير تازه اي دارند.

 

تمرکز FOCUS:

به هر کسي که با شما ملاقات مي کنند هديه تبليغاتي ندهيد حتي اگر آنها پارامترهاي مخاطبان شما را داشته باشند.

هدف دقيق براي بزرگترين هدف، به عنوان مثال: دادن هديه به هر شخصي که از غرفه شما بازديد مي کنيد منجر به کاهش ارزش آن هديه مي شود.

 

دادن و گرفتن GIVE and get:

اطمينان حاصل کنيد که شما اطلاعات تماس هر شخصي را که از شما هديه دريافت مي کند را داريد، مشتريان فعلي يا گذشته همه آنها را تنظيم کنيد. اما اگر تلاش مي کنيد براي جذب چشم اندازهاي جديد، دادن چيزي بدون گرفتن چيزي در برگشت، آن را اشتباه انجام مي دهد.

 

چيزهاي مفيد انتخاب کنيد:

چيزي راانتخاب کنيد که مخاطبان شما تا زماني که ممکن باشد از آن هديه استفاده کنند. به دنبال هداياي تبليغاتي جديد باشيد.

يک تحقيق نشان مي دهد که استفاده از هداياي تبليغاتي ، 69 درصد علاقه به برند تجاري شما را بالا مي برد و 84 درصد باعث افزايش تاثير نام تجاري شما مي شود و بدليل هر بار استفاده مشتريان از اين هديه در معرض ديد ديگران قرار ميگيرد همين باعث افزايش پاداش براي شما مي شود.

 

شامل دعوت به عمل يا فراخوان include a call to action:

هديه تبليغاتي بايد قابل استفاده، هدفمند و متناسب با استراتژي باشد. اما اگر راهي را براي عمل به مشتري ندهيد آن شکست مي خورد.

اطلاعات تماس شما بايد شامل : برند، آدرس سايت ، شماره تماس، QR کد و شعار باشد.

 

مسائل کيفيت Quality matters:

آيتم هاي تبليغاتي، تاثير برند پايدار را ترک مي کنند.

عرضه هداياي ارزان و بي کيفيت بدتراز اين است که چيزي را هديه ندهيد، جهت گيري دقيق به کيفيت هم مرتبط است.

هر مدرکي که از فروشنده دريافت مي کنيد را بررسي کنيد آيا همه چيز روشن و آسان براي خواندن است؟ آيا شماره تماس درست است؟غلط املايي ندارد؟

براي اطمينان بيشتر مدرک را براي چندين جفت چشم ديگر بفرستيد.

 

 

·هداياي تبليغاتي ديجيتال:

امروزه با پيشرفت تکنولوژي و اختراع وسايل الکترونيکي جديد، هداياي ديجيتال جزو پرطرفدارترين زيرمجموعه هداياي تبليغاتي مي باشد. اين دسته شامل جديدترين کالاهاي الکترونيکي با قابليت شخصي سازي و چاپ اختصاصي مي باشد.

1- فلش مموري :

فلش مموري نيز مي‌تواند به عنوان يکي از  هداياي تبليغاتي ديجيتال جهت مطرح کردن برند شما مورد استفاده قرار بگيرد؛ زيرا با وجود گسترده شدن تکنولوژي امروزه بيشتر اطلاعات در بين افراد از طريق فلش مموري ها به اشتراک گذاشته مي‌شود. از اين رو فلش مموري به عنوان يک وسيله پر کاربرد مي‌تواند يکي از بهترين هداياي تبليغاتي براي کسب و کار شما در نظر گرفته شود. اين دسته شامل انواع فلشهاي زير مي باشد :

• فلش مموري اختصاصي

• فلش مموري کريستالي

• فلش مموري کارتي

• فلش مموري چرمي

• فلش مموري خودکار

• فلش مموري فلزي

• فلش مموري چوبي

• فلش مموري لاکچري

• فلش مموري OTG

 

2- پاور بانک :

خريد پاور بانک ارزان که بيشتر به عنوان هداياي تبليغاتي نمايشگاه براي جذب مشتريان ارائه مي‌شود. يکي از بهترين و خلاقانه‌ترين وسايل براي جذب مشتري‌هاي بيشتر براي شرکت شما مي‌باشد؛ زيرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌هاي همراه هوشمند، استفاده از پاور بانک نيز براي شارژ گوشي رونق بسياري پيدا کرده است. حک آرم شرکت شما بر روي پاور بانک به علت استفاده مداوم از اين وسيله علاوه بر اين که داراي جنبه تبليغاتي است، مي‌تواند نام شرکت شما را هميشه در خاطر مشتري محفوظ نگه دارد.

3- اسپيکر بلوتوث :

اسپيکر بلوتوث قدرتمند، باندهاي اکتيو و پسيو، ميکروفن هاي فوق العاده، اسپيکرهاي قابل حمل بي نظير، تنها بخشي از اين نوع اسپيکرها مي باشد. کافيست مقداري قيمت محصول را چشم پوشي کنيد تا برترين اسپيکر کامل قرن را در دستان خود حس کنيد.

4- موس تبليغاتي :

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

 

دوباره زندگی...
ما را در سایت دوباره زندگی دنبال می کنید

برچسب : هدیه,تبلیغاتی,مناسب,را,چطور,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : nasrin dobarehzendegi بازدید : 144 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 17:31

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

دوباره زندگی...
ما را در سایت دوباره زندگی دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : nasrin dobarehzendegi بازدید : 140 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:49

پيامک تبليغاتي براي کارواش داران چه مزيت هايي دارد؟

kiej_z5.jpg

موضوع مورد بحث در اين مقاله در رابطه با پيامک تبليغاتي مي باشد.

احتمالا شما نيز اگر به واسطه ي بيزينس يا کسب و کار تان در رقابت هاي اقتصادي باشيد، حتما با اصطلاح پيامک تبليغاتي آشنا شده ايد.

امروزه با نزديک شدن رقابت لحظه اي و تنگاتنگ ميان مشاغل مختلف، نمي توان گفت بازاريابي تنها مختص به کسب و کاري هاي خاص مي باشد.

به عنوان مثال شايد براي تان عجيب باشد که کارواش ها نيز جز آن دسته از مشاغلي باشند که بتوانند براي ارائه خدمات از  پيامک تبليغاتي استفاده کنند.

اما خوب کارواش ها هم براي بهبود وضعيت کسب و کارشان از پيامک تبليغاتي استفاده ميکنند.

مسلما در بازه ي زماني کوتاهي متوجه خواهيد شد که رونق کسب و کار در کارواش ها و تعداد مشتري هايي که جوياي خدمات از کارواش مورد نظر مي باشند،افزايش  قابل توجهي يافته اند.

 ماهيت استفاده از پيامک تبليغاتي براي کارواش ها

شايد براي تان سوال پيش بيايد که استفاده از پيامک تبليغاتي براي کارواش ها چه مزيت ها و فوايدي را براي شان در پي خواهد داشت.

طبيعتا اولين دليل گام برداشتن به سوي چنين اقداماتي و استفاده از شيوه هاي بازاريابي پيامکي، اين است که سود دهي کسب و کارتان را افزايش دهيد و درآمد بيشتري را کسب کنيد.

اما مسلما استفاده از پيامک تبليغاتي اهداف ديگري را نيز در بر خواهد داشت که با روش هايي غير مستقيم و هوشمندانه در قالب خدمات پيامک تبليغاتي کسب و کار را به سمت موفقيت بيشتر و متداوم تر خواهد برد.

اصول کسب و کار يک کارواش را براي تبليغ و بازاريابي در نظر بگيريد. چطور مي توان با روشي هدفمند و برنامه ريزي شده به شيوه اي اصولي براي کارواش ها بازاريابي و تبليغاتي مفيد در پيش گرفت؟

روش هاي تبليغات از گذشته تا به حال چه تغييري کرده است؟

تصور کنيد که شيوه هايي مانند پخش تراکت هاي تبليغاتي در سالهاي گذشته تا چه اندازه مرسوم بوده، اما امروزه با پيشرفت هاي چشمگيري که در دنياي تبليغات در دنيا رخ داده،  اين شيوه ها در بازاريابي امروزي تقريبا منسوخ شده اند.

در دنياي تبليغات امروز، مهمترين مساله کم کردن هزينه ها و بازيابي بيشتر است.

يکي از ابزارهايي که به کاهش چشم گير هزينه ها کمک ميکند ارسال پيامک تبليغاتي هدفمند است.

چرا استفاده از پيامک تبليغاتي را شيوه اي به صرفه در تبليغات مي دانند؟

شايد براي تان سوال پيش بيايد که قيمت اس ام اس تبليغاتي چقدر مي باشد و چرا شيوه تبليغاتيمقرون به صرفه در بازاريابي به حساب ميايد؟

ارسال اس ام اس يکي از تاثير گذارترين انواع بازاريابي مستقيم است، که طبق تحقيقان بالغ بر 90% از اين پيامک ها توسط کاربران روي گوشي موبايل باز ميشود.

به طور ميانگين هر فرد در طول روز، حدود 84 بار گوشي تلفن همراه خود را چک ميکند، پس اين يک موقعيت خوب براي نمايش دادن نام برندتان است.

با توجه به مزيت هايي که اس ام اس مارکتينگ يا همان تبليغات پيامکي دارد، قيمت آن بسيار مقرون به صرفه است.

کابردهاي ويژه و مهم پيامک تبليغاتي براي کارواش ها؟

از جمله مهم ترين کارهايي که مي توانيد با پيامک تبليغاتي براي بهبود فعاليت هاي تان در کارواش ها انجام دهيد را مي توانيد درموارد اشاره شده در زير مشاهده نماييد:

معرفي کارواش تان همراه با خدماتي که ارائه مي دهد:

اين کار را ميتوانيد بر اساس شماره هايي که در يک محله ثبت شده است انجام دهيد.بيزينس هاي محلي يا اصطلاحا  Local business ها ميتوانند بهترين استفاده را از ارسال منطقه اي و محله اي داشته باشند.

فقط کافي است  شماره هايي که در بانک هاي سامانه پيامکي قرار دارد را به عنوان مخاطب انتخاب کنيد و اقدام به ارسال کنيد.

ميتوانيد از بانک هاي مختلف مانند بانک شماره منطقه اي، محله اي، کد پستي، و ارسال از روي نقشه استفاده کنيد.

استفاده از پيامک تبليغاتي براي اطلاع رساني در خصوص ارائه انواع قيمت هاي شستشو در کارواش ها

در بازار رقابتي، ميتوانيد  با ارسال تخفيف ها و قيمت هاي رقابتي به مشتريان از رقبا يک قدم جلوتر باشيد.

استفاده از پيامک تبليغاتي در خصوص اطلاع رساني براي آفرهاي ويژه در کارواش ها

اگر آفر يا پيشنهاد ويژه اي براي مشتريان داريد، بميتوانيد بدون معطلي آنها را با خبر کنيد. سرعت انتقال اطلاعات يم مزيت رقابتي براي شما به وجود مياورد. سريع ترين ابزار براي انتقال اطلاعات ارسال پيامک ميباشد.

قبل از اقدام به خريد پنل اس ام اس حتما با دقت خيلي زياد تمام سامانه هايي که اين خدمات را ارائه ميدهند بررسي کنيد.

يک سامانه حرفه اي ميبايست به طور تمام وقت پشتيباني پنل اس ام اس را انجام دهد و در موارد اظطراري مشکلات را براي کاربران مرتفع کند.

براي اطلاع از خدمات سامانه پيامکي مديانا کليک کنيد.

 

دوباره زندگی...
ما را در سایت دوباره زندگی دنبال می کنید

برچسب : پیامک,تبلیغاتی,برای,کارواش,داران,چه,مزیت,هایی,دارد؟, نویسنده : nasrin dobarehzendegi بازدید : 145 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 16:02

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب کنيم؟

 

اکثر شرکت ها محصولات تبليغاتي را براي مشتريان، رويدادها و چشم اندازها خريد مي کنند. آنها در واقع بيانگر زندگي شرکت است و آنها کاري رو انجام مي دهند. در مقايسه با ساير بخش ها هر وقت به بيان هزينه هر عدد مي رسيم بخش هاي تبليغاتي اغلب برنده هستند.

براي مثال: انستيتو ويژه تبليغات متوجه شده است که ميانگين ارزش تاثير هر تي شرت براي شرکت 0.005 سنت است، تبليغات تلوزيوني چطور ؟ هر تاثير آنها 0.019 سنت است.

اما همه محصولات تبليغاتي تاثير برابري ندارند، چطور مي توانيد اطمينان حاصل کنيد که آيتم هاي تبليغاتي شما حتما به هدف مي رسند.

 

هدف شما چيست؟

مي خواهيد به چه چيزي دست پيدا کنيد؟ چطور مي خواهيد آن آيتم را توزيع کنيد؟ چه فعاليتهاي براي خريد هداياي تبليغاتي داريد که دربرگيرنده استراتژي بازاريابي و پيام شرکت شما باشد؟ چطور اين موفقيت را اندازه گيري مي کنيد؟

بدون يک برنامه روشن و درک چگونگي ادغام اين محصولات با برنامه بازاريابي شما، عملا بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي شما به هدر مي رود و اينکه آشغالداني پشت ساختمان شما يک چشم انداز يا يک مشتري نيست.

 

مناسب بودن شخص با هديه تبليغاتي:

هدف آيتم تبليغاتي شما چه کسي است؟ محصولي را که خودتان مي پسنديد انتخاب نکنيد چيزي را انتخاب کنيد که مخاطبان شما مي خواهند. اطمينان حاصل کنيد آن هديه مناسب هدف شما باشد. شما مي توانيد چيزهاي مختلفي به مشتريان نسبت به چشم اندازهايي که داريد بدهيد و شما بايد پيام هاي متفاوتي براي مشتريان خود داشته باشيد نسبت به مردمي که از شما خريد نکرده اند. بنابراين به دنبال هديه خاص باشيد.

 

به يک PROMO-ITEMRUT نرويد:

بعضي از شرکت ها بخش هاي تبليغاتي امضا دار دارند که بايد بر روي آنها تجديد نظر کنند. مشتريان احتمالا قبلا يکبار با شما برخورد داشته اند ، بسياري از چشم اندازها ممکن است حداقل باشند اگر آنها در خط لوله باشند آنها حتما خواهند بود، چيزهاي جديد و متفاوت هر زمان تاثير تازه اي دارند.

 

تمرکز FOCUS:

به هر کسي که با شما ملاقات مي کنند هديه تبليغاتي ندهيد حتي اگر آنها پارامترهاي مخاطبان شما را داشته باشند.

هدف دقيق براي بزرگترين هدف، به عنوان مثال: دادن هديه به هر شخصي که از غرفه شما بازديد مي کنيد منجر به کاهش ارزش آن هديه مي شود.

 

دادن و گرفتن GIVE and get:

اطمينان حاصل کنيد که شما اطلاعات تماس هر شخصي را که از شما هديه دريافت مي کند را داريد، مشتريان فعلي يا گذشته همه آنها را تنظيم کنيد. اما اگر تلاش مي کنيد براي جذب چشم اندازهاي جديد، دادن چيزي بدون گرفتن چيزي در برگشت، آن را اشتباه انجام مي دهد.

 

چيزهاي مفيد انتخاب کنيد:

چيزي راانتخاب کنيد که مخاطبان شما تا زماني که ممکن باشد از آن هديه استفاده کنند. به دنبال هداياي تبليغاتي جديد باشيد.

يک تحقيق نشان مي دهد که استفاده از هداياي تبليغاتي ، 69 درصد علاقه به برند تجاري شما را بالا مي برد و 84 درصد باعث افزايش تاثير نام تجاري شما مي شود و بدليل هر بار استفاده مشتريان از اين هديه در معرض ديد ديگران قرار ميگيرد همين باعث افزايش پاداش براي شما مي شود.

 

شامل دعوت به عمل يا فراخوان include a call to action:

هديه تبليغاتي بايد قابل استفاده، هدفمند و متناسب با استراتژي باشد. اما اگر راهي را براي عمل به مشتري ندهيد آن شکست مي خورد.

اطلاعات تماس شما بايد شامل : برند، آدرس سايت ، شماره تماس، QR کد و شعار باشد.

 

مسائل کيفيت Quality matters:

آيتم هاي تبليغاتي، تاثير برند پايدار را ترک مي کنند.

عرضه هداياي ارزان و بي کيفيت بدتراز اين است که چيزي را هديه ندهيد، جهت گيري دقيق به کيفيت هم مرتبط است.

هر مدرکي که از فروشنده دريافت مي کنيد را بررسي کنيد آيا همه چيز روشن و آسان براي خواندن است؟ آيا شماره تماس درست است؟غلط املايي ندارد؟

براي اطمينان بيشتر مدرک را براي چندين جفت چشم ديگر بفرستيد.

 

 

·هداياي تبليغاتي ديجيتال:

امروزه با پيشرفت تکنولوژي و اختراع وسايل الکترونيکي جديد، هداياي ديجيتال جزو پرطرفدارترين زيرمجموعه هداياي تبليغاتي مي باشد. اين دسته شامل جديدترين کالاهاي الکترونيکي با قابليت شخصي سازي و چاپ اختصاصي مي باشد.

1- فلش مموري :

فلش مموري نيز مي‌تواند به عنوان يکي از  هداياي تبليغاتي ديجيتال جهت مطرح کردن برند شما مورد استفاده قرار بگيرد؛ زيرا با وجود گسترده شدن تکنولوژي امروزه بيشتر اطلاعات در بين افراد از طريق فلش مموري ها به اشتراک گذاشته مي‌شود. از اين رو فلش مموري به عنوان يک وسيله پر کاربرد مي‌تواند يکي از بهترين هداياي تبليغاتي براي کسب و کار شما در نظر گرفته شود. اين دسته شامل انواع فلشهاي زير مي باشد :

• فلش مموري اختصاصي

• فلش مموري کريستالي

• فلش مموري کارتي

• فلش مموري چرمي

• فلش مموري خودکار

• فلش مموري فلزي

• فلش مموري چوبي

• فلش مموري لاکچري

• فلش مموري OTG

 

2- پاور بانک :

خريد پاور بانک ارزان که بيشتر به عنوان هداياي تبليغاتي نمايشگاه براي جذب مشتريان ارائه مي‌شود. يکي از بهترين و خلاقانه‌ترين وسايل براي جذب مشتري‌هاي بيشتر براي شرکت شما مي‌باشد؛ زيرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌هاي همراه هوشمند، استفاده از پاور بانک نيز براي شارژ گوشي رونق بسياري پيدا کرده است. حک آرم شرکت شما بر روي پاور بانک به علت استفاده مداوم از اين وسيله علاوه بر اين که داراي جنبه تبليغاتي است، مي‌تواند نام شرکت شما را هميشه در خاطر مشتري محفوظ نگه دارد.

3- اسپيکر بلوتوث :

اسپيکر بلوتوث قدرتمند، باندهاي اکتيو و پسيو، ميکروفن هاي فوق العاده، اسپيکرهاي قابل حمل بي نظير، تنها بخشي از اين نوع اسپيکرها مي باشد. کافيست مقداري قيمت محصول را چشم پوشي کنيد تا برترين اسپيکر کامل قرن را در دستان خود حس کنيد.

4- موس تبليغاتي :

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

 

دوباره زندگی...
ما را در سایت دوباره زندگی دنبال می کنید

برچسب : هدیه,تبلیغاتی,مناسب,را,چطور,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : nasrin dobarehzendegi بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:24